Changelog

Release V1.21.171 (20-08-2021)

Verbetering:

  • Het afblokken van de agenda voor bijvoorbeeld vakanties, of wekelijks terugkerende momenten kan nu eventueel per gebruiker worden ingesteld. Tot op heden was dit altijd voor het gehele account, maar nu kun je er voor kiezen of dit voor het gehele account is, of voor een specifieke gebruiker. Als gebruiker krijg je deze gearceerd in de agenda te zien. De afspraken widget houdt er ook voor de gekozen behandelaar rekening mee in de beschikbaarheid.
    agenda_afblokken_per_user.png
    De gearceerde kleuren zijn per gebruiker en in het wit net zoals voorheen de blokkades voor het gehele account.
  • Preview van automatische berichten verder uitgebreid voor een meer nauwkeurige weergave.

Toegevoegd:

  • Bij afspraken is het mogelijk geworden om daarvoor beeldbellen te activeren. In combinatie met de vernieuwde afspraak herinnering / bevestiging kan daar automatisch de link voor beeldbellen in worden vermeld. Deze kan vooraf worden verzonden en is vanaf een half uur voorafgaand aan de afspraak geldig.
    link_videochat_vooraf.png
    Voorbeeld van melding indien link eerder wordt gebruikt
  • In het dossier van de cliënt is het beheer van de koppeling in de cliëntportal toegevoegd. Daarbij is het nu mogelijk om:
    • De type koppeling te wijzigen van bijvoorbeeld het eigen dossier, naar dat van bijvoorbeeld een ouder.
    • De koppeling met het dossier te verwijderen.
  • Beheer van de nieuwe automatische e-mails toegevoegd in BETA.

Wijziging:

  • Na het inloggen in de cliëntportal door de cliënt, krijgen zij eerste de keuze om het gewenste dossier te kiezen indien het account aan meerdere dossiers gekoppeld is. Heeft de cliënt maar toegang tot 1 dossier dan is er niets veranderd.
  • Indien de optie voor een cliëntportal is beëindigd, zullen de cliënten na inloggen daar de melding van krijgen.

Bugfixes:

  • Bij het verwijderen van een formulier werd niet altijd om een bevestiging gevraagd.

Release V1.21.170 (06-08-2021)

Verbetering:

  • Het delen van de casus nu ook bij de instellingen voor de cliëntportal te activeren.
  • Het selecteren van gerelateerde contacten en instellingen in het dossier is verbeterd door de selectie hiervan overzichtelijke te maken.

Toegevoegd:

  • De standaard instellingen bij de factuur zijn uitgebreid waardoor het nu mogelijk is om de factuurregels als standaard BTW-specifiek te tonen op de factuur. Tot op heden moest dit altijd per factuur worden gewijzigd.
  • Er is een nieuwe verzendoptie gekomen bij de facturen. Voorheen had je de keuze voor E-mail & Print waarbij we nu ook de cliëntportal als optie hebben toegevoegd. Hiermee is het mogelijk om zoals gewoonlijk de e-mail betreft de factuur te sturen, maar dan zonder de PDF in de bijlage. Cliënten kunnen de factuur vervolgens downloaden in de portal.

Wijziging:

  • Een creditfactuur heeft een apart label gekregen in de lijst met verzonden facturen om hier een beter onderscheid in te maken.

Bugfixes:

  • Er zijn geen bugfixes gedaan in deze update,

Release V1.21.169 (23-07-2021)

Verbetering:

  • De inlogfunctie is verder geoptimaliseerd voor het gebruik van passwordmanagers. Ook de token voor 2-staps-verificatie kan nu automatisch ingevuld worden.
  • Activeren van 2-staps-verificatie kan nu door middel van het scannen van een QR code.

Toegevoegd:

  • Onderstaande punten zijn als BETA in test-fase.
    • Nieuw factuursjabloon als Pilot voor iDeal QR code op PDF.
    • Mogelijkheid om een link voor beeldbellen aan te maken bij de afspraak en vanuit daar later weer te openen. Deze link kun je nu ook vooraf verzenden aan de cliënt en zal alleen geldig zijn vanaf een half uur voorafgaand aan de start van de afspraak.
    • Dossier voorbereid op digitaal ondertekenen van formulieren.

Wijziging:

  • Extra optie toegevoegd voor cliëntportal: Casus in cliëntportal.

Bugfixes:

  • In de week-weergave in de agenda werkte in enkele gevallen de tooltips bij de afspraken niet juist.


  • Deel deze pagina