Wij waarderen uw privacy en willen transparant zijn over de gegevens die wij verzamelen. Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren, belangrijke functionaliteit te bieden en ons verkeer te analyseren. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiegebruik.
Release V1.22.179
21 jan. 2022 00:00
Verbetering:
Laadtijden van overzicht cliënten verbeterd.
Laadtijden van suggestie clienten naar archief verbeterd.
Toegevoegd:
Chat en support widget toegevoegd aan de loginpagina en systeemberichten.
In overzicht wachtlijst facturen kan verzekeraar getoond worden.
In het bewerken van facturen wordt de actuele verzekeraar getoond.
Mogelijkheid om verslagen te maken zonder afspraak.
Mogelijkheid om tabbladen van casus individueel in PDF te downloaden.
Mogelijkheid om formulieren automatisch te 'verzenden'.*
Betaalmogelijkheid via Bancontact (via Mollie) voor klanten uit België.*
Betaalmogelijkheid via Girapay (via Mollie) voor klanten uit Duitsland.*
Statistieken uitgebreid met overzicht van niet cliënt-gerelateerde afspraken.*
Wijziging:
Wanneer er een auto-reply op een mail komt zie het systeem dit niet meer als een foutmelding. De mail is namelijk dan wel succesvol afgeleverd.*
In de lijst met afspraken in het dossier van de cliënt is de weergave van datums gewijzigd naar de standaard dd-mm-jjjj.*
Bugfixes:
In de datatabellen miste het tussenvoegsel in de naam van de behandelaar.
Bewerken van nieuwe casus was alleen mogelijk met rechten van eigenaar.
In enkele gevallen werkte de navigatie van de agenda niet goed tijdens het achteraf inplannen van afspraken.*
Het herhalen van afspraken was in sommige gevallen niet mogelijk.*