Release V1.22.179
Gepubliceerd op 21-01-2022
Verbetering:
- Laadtijden van overzicht cliënten verbeterd.
- Laadtijden van suggestie clienten naar archief verbeterd.
Toegevoegd:
- Chat en support widget toegevoegd aan de loginpagina en systeemberichten.
- In overzicht wachtlijst facturen kan verzekeraar getoond worden.
- In het bewerken van facturen wordt de actuele verzekeraar getoond.
- Mogelijkheid om verslagen te maken zonder afspraak.
- Mogelijkheid om tabbladen van casus individueel in PDF te downloaden.
- Mogelijkheid om formulieren automatisch te 'verzenden'.*
- Betaalmogelijkheid via Bancontact (via Mollie) voor klanten uit België.*
- Betaalmogelijkheid via Girapay (via Mollie) voor klanten uit Duitsland.*
- Statistieken uitgebreid met overzicht van niet cliënt-gerelateerde afspraken.*
Wijziging:
- Wanneer er een auto-reply op een mail komt zie het systeem dit niet meer als een foutmelding. De mail is namelijk dan wel succesvol afgeleverd.*
- In de lijst met afspraken in het dossier van de cliënt is de weergave van datums gewijzigd naar de standaard dd-mm-jjjj.*
Bugfixes:
- In de datatabellen miste het tussenvoegsel in de naam van de behandelaar.
- Bewerken van nieuwe casus was alleen mogelijk met rechten van eigenaar.
- In enkele gevallen werkte de navigatie van de agenda niet goed tijdens het achteraf inplannen van afspraken.*
- Het herhalen van afspraken was in sommige gevallen niet mogelijk.*
*uit eerdere update december 2021