»Voorbereiding 2017

Gepubliceerd op 28-12-2016

Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad en nog een paar dagen van de feestdagen kunt genieten. Hoewel een aantal gebruikers gewoon doorwerkt tijdens de feestdagen wil ik jullie via deze mailing alvast voorbereiden op het nieuwe jaar. Dit met wat praktische tips, jaarcijfers en toekomstplannen.

Ervaringen van vorige jaarwisseling hebben ons geleerd dat er in het nieuwe jaar veel dezelfde vragen binnen komen. Daarom hebben we hieronder de meest gestelde vragen rond de jaarwisseling op een rijtje gezet:

Na iedere vakantie krijgen we ook vaak de melding dat iemand niet meer kan inloggen of daar problemen mee hebben. Dit kan komen omdat wij bij eventueel gebruik van een verkeerde link om aan te melden tot 2 weken na het laatste gebruik kunnen doorverwijzen naar de juiste pagina, daarna is het voor ons niet geautomatiseerd mogelijk.

Cijfers 2016
Omdat wij ons product en service steeds verder willen verbeteren houden wij bij hoe Zorg Link gebruikt word door alle gebruikers. Daarmee krijgen we een mooi overzicht met onder meer de volgende gegevens. Hiermee kunnen we onder meer bepalen wanneer en op welk moment we bijvoorbeeld updates binnen het systeem uitvoeren.
Rustigste dag van het jaar: 1 januari 2016
Drukste dag van het jaar: 19 december 2016
Rustigste dag van de week: Maandags
Drukste dag van de week: Zaterdags

Rond 8 uur starten de meeste gebruikers in het systeem en zo'n 30% werkt regelmatig nog in de avond uren verder.

In 2016 werkten jullie bij elkaar 2.867.240 minuten in het systeem. Als ik dat alleen zou willen doen zou ik bijna vijfenhalf jaar non-stop bezig moeten zijn. Gemiddeld werken jullie 1 tot 6 uur per dag in het systeem.

Planning 2017
Voor de komende tijd hebben we nog een aantal uitbreidingen / ontwikkelingen op de planning staan met onder meer:

  • Inzicht in logging van verzonden e-mails
  • Ontvangen van e-mails in Zorg Link
  • Vernieuwd dashboard
  • Vernieuwd en vereenvoudigde rapportage / statistieken
  • Verbeterde mobiele toegang
  • Vernieuwd cliënten-overzicht (sneller)
  • Uitbreiden functionaliteit beveiligde cliënt-omgeving

Support
Afgelopen jaar kregen we zeer veel complimenten over de support die we bij ons product leveren. Vaak kregen we te horen dat we persoonlijk, snel en duidelijk waren in het beantwoorden van vragen. Om deze kwaliteit te kunnen behouden hebben we in november alvast wat wijzigingen doorgevoerd om hier nog beter in te worden. Onder meer hebben we alle kanalen met elkaar gekoppeld en hebben we een nieuw supportcenter opgezet via zorglinksupport.nl.

Mocht je nog vragen hebben waarop we nog geen antwoord hebben gegeven horen we dit graag.

Dan wil ik graag afsluiten door je het alvast een gezond en succesvol 2017 toe te wensen!

Met vriendelijke groet,
Martijn Wilbers